Ads (728x90)

z


Uniknya Kasih Percintaan by Sunduvan edon................


Satu kisah percintaan percintaan mekar di hati,
Entah bila muncul dan akhirnya,
Namun kasih persahabatan itu terus mewangi,
Di dalam sanubari ku,
Kasih persahabatan ini terlalu unik dan sukar dimengertikan.........




Tapi anehnya.....
Kasih persahabatan itu tidak pernah menjadi milik ku,
Walau untuk sejenak....




Teringat kata-kata yang pernah di ungkapkannya dahulu,
Kita hanyalah musuh yang tidak mengenali,
"Erti sebuah persahabatan"..




Namun,.........
Perasaan uniknya kasih persahabatan itu tak pernah luntur,
Walaupun untuk seminit mahupun sesaat...
Entah mengapa..............
Mungkin aku ini adalah teman yang dicipta-Nya,
Yang paling setia pada kasih persahabatan,
Yang bukan milik sesiapa.




Sekarang aku sedar,
Uniknya kasih persahabatan,
Kerana ia datang tanpa sebab dan mengapa
Akhirnya aku pasrah jua akhirnya....




Mungkin nanti,
Bila sang suria dan rembulan muncul,
Aku pasti ia membawa sinar,
Kasih persahabatan itu...
Dan aku pasti aku dapat menerimanya di sampingku...
by sunduvan edon............hehehe...

Post a Comment